13 Mart 2009 Cuma

6


İçimdeki gezinen gri bulutlardasın şuan
Bir başkasını düşlemektesin aralıksız
İçtiğin sigaranın dumanı uflerken
yok ediyorsun beni
ediyorsun işte
inkar etme!
ama farkında değilsin
sevmek zor zanaat demiş bu gece__ kalbin___
ne güsel laf etmiş
Buna rağmen anlamıyorsun ya beni
ona şaşıyorum işte
sana bişiler yazmak istemiyorum böcük
Msn imde seni unuttuğuma dair rakamları sayıyorum
Millet şaşkın şakın soruyor bu kız ne sayıyor diye
bende mazimin silinmesini düşlüyorum arada geçen o zamanı
sayıyorum diyorum
bugün 6 oldu
yarın 7
ben yedileri hiç sevmem ki
... 8' leri 9'larıda, 10'larıda.....vs
bu rakamlar nereye gidiyorsa
gittikleri yeride sevmem

Dipnot:Ben bu ayın sonunda bi başkasının gözlerine bakıcam belki
işte o an çok geç olucak herşey için.
Şuan bana çok geç kadığın gibi

___bu yazıyı heran silebilirim!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: