4 Mart 2009 Çarşamba

15 saat pc, 1.5 saat tv, 1 saat kitap gerisi sızlanma


Başlığımla uyumlu bi yazı olucak kesin okuyu
Bugünlerde işten dolayı kusmak üzereyim!..
Patronla atıştık,o bağırdı ben daha çok bağırdım
lanet olası seçimler yüzünden başımızı kaşıyacak vaktimiz yok!..
Az kalsın işi bırakıyodum.Bizim patron baktı ben bi hayli ciddiyim,
yada eli mahkum olduğu için şuan (yalnız bak şuan için diyorum)
Baktı ben bi hayli gerilmişim.Bana sakin ol nil demeye başladı.
Bende msn de verdim veriştiridim.
Hiç anlamıyosunuz gibilerinden.
Neyse şimdilik bu krizzi aştık.
Kaderimiz lanet seçimlere kaldı sanki.
Bi daha dünya ya gelirsem zaten 18 yaşında
koca bulum oturcam kgötümün üstüne:(
valla ciddiyim.
Herkese diom valla.Ne kariyeri ne işi
Git evde plavını pişir, git komşuna dedikodumudur neyin
onu yap.
Bi bok yok iş hayatında.

Sabahları yataktan kafamı kaldıramıyorum.
Saolsun anacım kollarımlan çeke çeke kaldırıyo.
Aslında bu yazıyı yazacak halde de değilim.
Sıcak su dolusu bi leyene (leğen mi derler ona ya) :)
azıcık şampuan koydum zonklayan ayakalarımın acısını dindirmeye çalışıyorum.

İşyerinde masamın üstü minik mnik not kağıtlarıyla kaplı
öfffffffff stres yaptım gene.
Bide bu karışıklıta da böcük beyimizle
uğraşıyorum.
Malum beymiz yeni bi şirket açtı ya.
Onun işleriyle uğraşıyorum aynı zamanda.

Ama direk müşteri muhabbeti .
Ama ilk aradığında valla bugün yetişremem dedim.
O da gel bana birlikte yapalım dedi.
Neymiş efendim laptopumu kaptığım gibi ona gitcekmişim.
Tasarımlrı ikimiz yapcakmışız.
Hadi lenn

zarf attı kesin.ALLAAAAAMMMM NİE BEN YA NİE BEN.
ulan beni terk etttin tamam.
Bide firmanın işlerini nie bana yaptıryon.
AŞIĞIM BEN SANA HALA BİLMİON MU
OFFFFFFFFFF delircem.

Yemin ediyorumbaşka firmaya gitsin ben yapmıyım onun bişeyi
istemiyorum.
Mideme gramplar giriyo.
Ben olsam hayatta esmem lan eski sevgilim dükkanına
bugün sabahtan aradı. Valla o karışıklıkta bişiler zırvaladı.
Soğukcana bi telefon görüşmesi yaptık.
Bide adam hatır sorar dimi
ama yok adam direk işleri ne alemde onu soruyo.

Nası gücüme gidio anlatamam.Ulan sen benim ben senin koynunda
uyumuş insanlarız. (allahım ben kimin ahını aldım söle de rahat edeyim)

Bugünde öle geldi ortağıyla tepeme.Bunlar bişiler anlatıyolar ama benim akıl
uçtu zaten nasıl özlemişim yarabbim!..
Kirli sakal bırakmış
offf bi ara göz göze geldik!..
ölüyodum.Ortağı bi dünya şey söyledi.Şunu yapıcaz bunu yapıcaz diye
Bitanesi akılda mı hayır.
hı hı deyip geçiştirdim.

offf yarın yine gelicez dedi.
Gelme valla şimdiden mideme gramplar girmeye başladı.

Son günlerde ekşın bende çok aslında okuycu
hepiciğini yazacak vaktim de yok!..
Şöle sıcacaık yetiştireyim diom ama
valla vaktim yok!
Bu arada canım kuzim döndü.
Amaa ben daha kızın suratını görebilmiş değilim.
Eve iş taşıma huyum olduğundan gidemiyorumda yanına
allah sonumu hayır etsin.
şU LANET 29 MART 'ta çabuk gelsin!..
hepinizi öpüom.
15 saatlik c sürem doldu.
1.5 Saatlik tv de izledim.
Sanırım kitabımı okuyamacağım.
Hevesle aldığım osho nun ego kitabının 45. sayfasındayım hala
sanırım uzun bir sürede orda park etmiş vaziyette olacağım.
hepinizi öpüom çok...

okuyamıyom bu aralar yazılarınızı

ama hepiciğini okuyciiimm

ben kaçar ...
hadi blog kapa gözlerni cicik uykular


dipnot:karikatür ne alaka
bilmiom lannnn.Bişey koymam gerekiyodu.
İlk gözüme çarpanda oydu.idare ett
dengesizim bu aralar

Hiç yorum yok: