27 Şubat 2009 Cuma

yetti gari be:))


Sinir impuslarım gerim gerim
Sabah salonun kornişini aşa indirdim.
Babam kıyametleri kopardı.
Bi dünya laf etti. Hoş zaten kornişte düşmek üzereydi ne zamandır.
Ara ara bakıp kabak ev ahalisinden acep kimin başına patlıycak derken
ahanda bu sabah benim başıma patladı.

Be adam bunca zamandır evde boş boş oturayacana
bi bakaydın şu kornişe demi?

Bütün kabahatli ben oldum Perde öle mi çekilirmiş
miş mış müşşş böğğğğğ

Hayır gören bilinçli falan yaptığımı düşünecek
görseniz kıyamet koptu be:((

İyi oldu aslında artık tamir edilmiş bi kornişimiz var
ohhh olsun onca laf yedim ama
sonuç itibariylen kornişimiz artık sağlam
o sinirle babam zıpbaladı resmen kornişi:)))

heheh

ya okuyucu konudan saptım benn hımm
ne yazcaktım kii
hım bekriyecim beni mimlemiş
onu bi ara yazcam.
Benim sitemim; bütün radyolarda
ve nereye gidersem gideyim hep aynı müziklerin çalması
İyicene gıcık oldum ben bu işe
Hatta cep telefonların müzikleri
yeteeee lan kusacam artık

Anladık sevionuz da

ee yavrum bi yere kadar be...

eee Ben de seviom ama zaten duygusal olarak
berbatım ayrılık acısı çekiom vinçlen
olmuyo valla

çalmayın lan şu şarkılarııı
çalmayınn

Ben gidiom okuyu asabım bozulmuş haber geldi
gidem bakem nesi vamışş:))

dipnot:Ege'li falan değilim seviom ama bu şiveyii

sevimli yaffff
demii
(ay bide onay beklemem yokmu)

6 yorum:

ucandepik dedi ki...

ege şivesini ben de çok seviom yaw :)) bi de şu babaların her naneye pöykürmelerinden nefret ediyorum.Babalar akıllı olun pöykürmeyin leeem :D

Bekriya dedi ki...

ay kıyamam siniri de bozulurmuş. takma baba işte paylayacak bir yer ararlar hep :))

n!L dedi ki...

ucadepik: Ya bu kız çoçukları hani çoçukluk döneminde ilk babalarına aşık falan olurlarya.
ben o olayı hiç anlamış değilim. Ben babama aşık olacam öhümmm yokkkk yaaa açıkcası babam gibi bi kocam olmasın diye dua ediyorum yemin olsun:))
Dünyanın en beceriksiz üstelik en çok konuşan babası benim dir heralde.Evde boş işler müdürüdür lakabı.

ege şivesine gelince ayy ne çok yazmışım bee
:)) hakikaten seviyorum egeli insanları da şivesinide.

bekriyem:) Valla sorma bacım sabah sabah hırşaltık işte öle takmıyorum da gün nasıl başlarsa öle bitermiş ya!..
akşama kadar işte hırlamadığım insan kalmadı:))
gerisini tahmin edersin heralde

LittLe bLogger dedi ki...

eweet bizim ewin felsefesini açıklıyorum 'cana gelmesin' :D bugüne kadar ne kırdıysam ne döktüysem bir kerecik laf edilmedi, şimdi yazını okudumda nilcim bi eksiklik hissettim walla :D bizimkiler sinirleri alınmış gibi cok uysallar :D:D bazen tartısıcak insan bulamıyorum ewde yahu :p

n!L dedi ki...

little evleri değiş tokuş edelim mi?
Bizim ki hodri meydan valla bi tek babam gıcıktır!
Çoğu zaman suskunumda bu aralar kendimi kontrol edemiyorum.Karşılık veriyorum habire
yok yok çemkiriyorum galiba:)

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

Valla azizim bence sen işi bilmiyosun...

Bence şöyle yapmalısın:

En küçük en saçma olaylarda bile patlama yaratacaksın!

Olabildiğine bağıracaksın, triplere gireceksin, gidip köşeye ağlayacaksın mesela:)

Her tartışmada; "- intihar edicem sizin yüzünüzden yaaaa, üstüme gelmeyiiiiiiiiiiiin!"

gibi cümleler kullanacaksın bu sayede ev halkına

"- bakın benim psikolojim bozuuuuk, azıcık üstüme gelirseniz;intihara yeltenirim." bilinç altı mesajını verip, onlarda bi Apati duygusu( Duygusal Donukluk )yada Algofobi(acı çekme korkusu,Allah muhafaza evlat acısı v.b) uyandıracaksın:)

bi kaç kez böyle bomba etkisi yaratttınmıydı artık bir daha da bişy olmaz,ev ahalisi senin için adeta seferber olur.

Hergün yanağına konan öpücükleri sayamamaktan şikayetçi olursun. sabahta kahvaltın yatağına gelir,doğum gününü 1 yıl içinde en az 3-5 kere kutlarlar.

Annen ;

"-kızım dişlerini fırçalamamı istermisin?(abartıyorum ya o kadar da değil) gibi cümleler kullanabilir:D
zuahahahahah:D dene bunları ama fazla ileri gitme tokat yiyebilirsin :D zuhahaha yaşasın psikolojik saldırı:)