8 Şubat 2009 Pazar

unutabilitem gel pisi pisi

dün nerelere nerelere gittim aaa blogcuuum
Uydum benim minik kuşa(kendileri kankam olar)
İşten izin aldım doktora gitcem diye.
Ne doktoru
falcıya gittim
muhahhaha:))
pis kankam aklımı çeldi.
Böcükten ayrılalı dengesizim zaten bilmektesin.
Dün öğlen minik kankam beni işyrinden aldı.
Bak dedi seni nerelere nerelere götürcem.
Aramızda kalsın ilk profesyonel falcı deneyimim olcek!!
Heyecanlıyım haliyle kazıklanacağımı bile bile gidiyo dengesiz bünye
Ama yapcak bişi yok.
Ya piskoloğa gitcem ya falcıya.
Uzunca bir yol aştıktan sonra vardık bizim falcının kapısına bizim kuşlan
Falcı hatunun torunu olmuş o gün hayda
Evde yokmuş.Apartmanı ayağa kaldırdık tabi bu arada:))
Benim kuşa diyorum bak nasip değilmiş.Zaten ağzını hayıra açmayacakmış dedim. hadi dönelim diyorum yok.
Bizim kız bu konuda baya bi maharetli maşalllah.
Ay canım üzülme dedi. Şu karşı siteyi görüyomusun.
Ahan orda bitane daha var.
Yuppii falcı bulduk.
ahhh ne hallere düştüm diye diye takıldım benim kuşun peşine.
Bak demek böle oluyomuş. Allahım çok caresizim.
Bi yaşlı bunağın sacmaladıklarımıyla hayatıma yön verecğim diye
Kendimi bu yoldan cevirmeye çalışıyorum ama.
Merakta halt safhada.
Neyse gittik ikinci falcımızın kapısına
O da ne 5 dakka önce evden çıkmış
muhaahha:)))
Kanka yani minik kuşum sinir krizzi geçirmekte.
Nese dedi bitmedi.
Kızım gel etme gidelim sahile oturalım yok!
Bugün falcıya gitcez kesin.
Ve 3. falcı:))
Ama bu kez bu hatunun evini ıskaladık.
Çünkü hatun taşınmış.Apartmanda yine çalmadığımız kapı kalmadı.
Tabi saolsun aplacığımızın biri tarif etti evi.
Vee sonunca meşhur falcımızın evini bulduk.
Merdivenleri tırmanırken demesin mi bizim kanka.
Kız aslında randevulu çalışmakta bizi kabul etmeyebilir.
çüşşşş dedim ulan bu falcılık olayını üniversitede bi branş açsınlar
hatta bunlara büro müro kurma gibi bi yetki falanda versinler.
Ne lan bu resmiyet.
Alt tarafı iki yalan sallayacan ben sana bi dünya para baycam.
Gittik kapının önünde ıslak kedi yavrusu
yok yok evde kalmış kız kurusu
yada kesin şöle bi izlenim yarattık.
evliyiz kocacıklarımız bizi aldatıooo:((
Kadın acırcana baktı suratımıza
ya aslında çok doluyum dedi.Hatun full çalışıo maşallah.
Kesin iyi sıkıyo.
iyi hadi gelin dedi.
SAOLL APLAAAA(TÖBE YARABBİM)
sALON HATUN KAYNAMAKTA.
yok kardeşim bu hatun milleti safi mutsuzz
millet soluğu falcılarda alır olmuşta haberim yokmuş.
Hepsinin derdi ya sevgilisi ya kocası ya kaynanası ya para
kızım büyü yapmışlar sana git üfürütt kendini rahatla.
SAOL APLA:))
Sık sıktı bizim hatun kişi
Ama itiraf etmeliyim bi çok şeyi söyledi.
Ben şoktayım tabi.Bi daha gitcek miyim
HAYIRRRR
dünden beri beyni olmayan bi ot gibi dolaşmakatayım.
Bu nelan bu karının laflarına bakarak mı
bulcam ben yolumu.
hade ordan.
HA kadının bi sözü beynimde cınlıyo o ayrı
Kızım dedi bu uşaktan sana hayır gelmez
UŞAK DEDİĞİMİZ ŞAHIS BÖCÜK EFENDİ OLMAKTA.
öfff onu biliyoz zaten.
Unut dedi sen bunu unut
Kadın unuttan başka bişi demiyo zaten.
Hee bide 2010 evleniomuşum ciddden mi:)
Yuppi evde kalmaktan kurtuldum.
yemişim falını evlenmiyorummm ulan

Kızlar şaka maka ben bi b..k yedim
Siz yemeyin.
Fal olayınız kendi aranıda şamatadan dışarı çıkmasın.
Zaten dengesizdim.
İyicene dengesiz oldum karının söyledikleri karşısında.
Kendimi ne kadar aciz hissettim anlatamam.
Berbat bi duygu
öfffffff gidiom ben
bi kahve içicem(üçü biaradalısından)

2 yorum:

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

kuantum fiziği felsefesine göre herşey "belirsiz" dir. bir parçacığın evrende hangi enerji durumunda ve nerede olduğu kesinlikle bilinemez. heryerde olabilir. atalarımız demiş ya "fala inanma, falsız da kalma" diye, bizimkiler çoktan çözmüş kuantum olayını. yani doğru olabilir de, olmayabilir de falcının dedikleri. kesinlikle gerçek bilinemez :))

n!L dedi ki...

:))) bence bu falcı kuantum fiziğini çözmüş
inanmıyorum ama aklımın bi köşesine yazmadım da değil hani