13 Şubat 2009 Cuma

mujuksss:)


aynen başlıkta okuduğun gibi okuyucu
mujuksss:)))
Baktımda tebessüm ettim şimdi.
Çok teşekkürler
http://cadiblogger.blogspot.com/
LittLe:)
Ödül almışız kız blog:)
Bu zor günlerimde beni gülücüklere boğduğun için
sonsuz teşekkürler LittLe:)
Sanırım ben kuralı bozucam
7 kişi seçmem istenmiş ama
ben kimseyi seçmeyeceğim
Çünkü burdaki hiç bir bloga
numara yakıştıramıyorum:))
herkes harika!..
Yaşanmışlıklar ve paylaşımlar o kadar samimi ki
keşke daha önce burayı keşfetseydim.
haaa bu arada sevgililer günü ile ilgi herhangi bir şey yazmadım dikkatinizi çekerim.
Yazacağım!!!
hele bi geçsin şu valentino amcamızın günü
Bu aralar ona lanet okumakla meşgül olduğum için kafayı toparlayabilmiş değilim.


ahhh valentino vahh valentino
sen ne ettin bize lowww:))

2 yorum:

LittLe bLogger dedi ki...

tesekkr ederim bebikim :)

mujukkkkkks

n!L dedi ki...

:))) mujukssssssssss