11 Şubat 2009 Çarşamba

kuzuyla kararlıyız


Günler öncesinden karar veriyorsun unutmaya
Artık bitti diyorsun defalarca kendine
Yaşadığın herşeyi inkar ediyorsun
hayır hayır ben yaşamadım onları
Benim meselam değildi diye homurdanıyorsun
içindeki sese
Ama hayat yine ısıtıp ısıtıp
kurtulmak istediğin herşeyi
tazeymişcesine sürüyor en şirin halleriyle önüne
Vee o noktada bugün benim
yaptığım gibi isyankar bi asi oluveriyorsun.
Bugün bu sabah karşılaşmasaydık
böcük!!!
ne olurdu söyle ne olurdu?
Kenan abiciğimin de de dediği gibi
_Alışıyordum kusura bakma başarıyordum
_Aklım buz gibi yanına kaçtı zırvalığı
bugün üstüme pek bi güzel yapıştı!
al bünye güle güle giy
üstünde paralansın emi:(
Sen çık merkezden yola sabahın köründe arabanla
Yolun kenarında işe geç kalan beni otobüs beklerken
sobele
SOBE:(((
Kokunu niye hatırlatıyosun ki yine
bas git yoluna niye duruyosun beni gördün de
Geçmişte gittiğin gibi bas git işte
Git yoluna efendi git!
Bırak beni çürümüş dünyama
Arabaya bindikten sonra olaylar şöyle gelişmektedir blogcuğum
n!L:GÜNAYDIN
bÖCÜK:günaydın
n!L:(iiçimden ben böyle tesadüfün ulan ben bu adamı unutmaya çalışıyorum
lanet kader gözüme sokuyo bunu)

Derin bi sessizlik
Alt fonda fatih kısaparmak çalmaktadır.
Koftikin kızı elleri sevmiş buda bana zor geliyor
n!L:(içimden kesin şuan eski aşkını düşünüyor bu şarkıda
zira benim bu şarkıyla yakından uzaktan bi ilişiğim yok)

bÖCÜK:Sen burdamı oturuyorsun
n!L: evet!..

derin sessizlik

Böcük: bende merkezden dönüyorum
n!L:deden hastaymış geçmiş olusun
Böcük:Teşekkür ederim.

Çarşı merkeze yaklaşmak üzereyizdir.
alt fonda yine koftikin kızı elleri sevmiş buda bana zor geliyor
böğğğğğğ

böcük efendi yolu uzatır.
böcük: Burdan girsem çıkabilirmiyiz
n!L:evet

3 dakika sonra

Ben burda ineyim
SESSİZLİK!..

n!L:Teşekkür ederim.
Böcük:Rica ederim ama homurtu şeklinde.
ve bye bye

İşte güne böyle lanet bi şekilde başlamanın verdiği şokla
ve Ağır kalp ağrılarımla başladım blog

sonra işyerime ilerlerken
mesaj atacaktım!
Kendime zor hakim oldum
allahtan kuzucum yetişti imdadıma
içimdeki kuzu durdurdu beni.
Eğer o mesajı gördenseydim aynen şunu söyleyecektim.
_Beni gördüğün yerde tanımamazlıktan gel artık olur mu?
Cidden gerek yok kibarlığa.

Kuzucumla kararlıyız unutcaz seni pis böcük.
raid sıktım işte üstüne

DİPNOT:Sabah beridir 5 karış suratla dolaşmaktayım öff niye ben ya:(

8 yorum:

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

"Beni gördüğün yerde tanımamazlıktan gel artık olur mu?"


Azizem ben senin yerinde olsam içsese inat,kuzuya inat bu msj ı hiç çekinmeden gönderirdim.

n!L dedi ki...

:( haklısın galiba.
Bide bu adam benim şirketime şuan iş yaptırıyo
işi yapcak olanda benim.
Bunları olunca haliyle mantıklı düşünmek gerekiyodu.
Kalp sustu mantık devrede
lanet olsun içimdeki bu böcük sevgisine

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

çok fenaymış ama gerçekten :(
ama seven adam geri döner. ben elli defa kovulup 51 defa tekrar döndüğümü biliyorum. aşk garip şeyler yaptırıyo insana :)

n!L dedi ki...

Bitti arkadaşlar bitti!
koskoca kabullenmem gereken bi gerçek bu şimdi!..
Bende herkes gibi sıradan biriyim onun için.
Ama o benim için değil şuan için.
Tabiki öle olmasını umut ediyorum.
Çabalıyorum da.
Ama kaderin onu, gözüme gözüme sokmasında üstüne yok!

LittLe bLogger dedi ki...

tatlım ödülün var

http://cadiblogger.blogspot.com/

öpücükler

babegazelle dedi ki...

ooy oyy zor işler savaşcak bi kozum kalmadı diosan unut gitsin tabii :)

Savaş Çocuğu dedi ki...

zaten bitmiş gibi duruyor :( ne kadar acı yaşanmış onc güzel şeye .. Böyle bitmeler mahvediyor beni. Yazık oluyor geçirilen dakikalara saniyelere :(

n!L dedi ki...

:) dimi şimdi en az hasarla çıkmaya çalışıyorum.
Herşey başlarken ne kadar güzeldi.
Şimdi ise koskoca başetmen gereken acı hatıralar
her sabah gözünün içine bakıyor aynada ve
uykunda bile rahat yok.
Rüyalarının içinde yine kabusdan farksız herşey