16 Şubat 2009 Pazartesi

yalnızlığımla takılcam defol


Kesin ben piskopat oldum gız blog!..
Sevgililer gününde gaza gelip görüşelim dediğim x beyi
pazar oldu aramadım.
Aradı açmadım.
Hala aramakta açmamaktayım!..
eee anla be adam!..
Bunalımdaydım!..
Yalnızlıktan yada o günün vermiş olduğu havadan dolayı
....tırıt tırıt işte (o ne be)
Fena mı sende sevgililer gününde avanak avanak dolaşmadın.
Elimi tutmaya çalışman yokmuydu illet oldum ya
Kafana çantamı geçirmemek için kendimi nasıl zor tuttum.
offf allahım ben yedim bi b..k
şimdi nasıl temizlicem.
İşallah bi yerlerde karşılaşmayız, bu olayın üstüne.
Aman ben niye böle tiribal enfeksiyona girdim ki
erkekler hep böle
Bi kerede onların kızlara yaptığını ben onlara yaptım.
ohhh olsunn.
Ben ayrılsakta böcüğü sefiomm lannn
bi çık gittt
arama valla
iş çıkışı ilk işim cep numaramı değiştirmek olcak.

yeter valla çekemiyorum.
dolaşıp durma peşimde sinek gibim
de hadi git yoluna

yalnızlığımla takılıcam bi süre
by bay x:)

2 yorum:

gribulut dedi ki...

bence olmuyor hadi güle güle desen daha kolay kurtulursun :)

n!L dedi ki...

yok asla olmaz
erkekler öle yapmıoo vala kusura bakmasınlar
sürüncekler:)))