3 Şubat 2009 Salı

kendime yepis yeni bi ben lazım şimdi



Çaresizlik öğrenilmiştir.
Başarılı olmak da öğrenilebilir.
Sende sandığından fazlası var!
Gelebileceğin en iyi yerde değilsin.
Yeni bir hayat için gereken, yeni bir akıldır.
Doğru şeyi yapmak için yanlış zaman yoktur.
Rüzgarı suçlamayı bırak, yelkenleri kullanmayı öğren!
Seyirci koltuğundan sıkıldıysan, sahneye çık.
Zirvede her zaman bir kişiye daha yer var.
Her şey seninle başlar!
Başkaları yapabildiyse, sen de yaparsın.
Hayatta ya tozu dumana katarsın,
Ya da tozu dumanı yutarsın.
Seçim senin!

işte bi kitabın ardında yazanlarla başladı
Yenilik düşüncem.
Önce düşüncelerime sahip olmalıyım dedim kendime.
İnsan nasıl düşünürse öle hissediyordu
Biliyorum.
Şu aralar fiziksel görünüşümde de değişiklik yapmak istemem
çıldırmış olsada
Önce beynimin işleyişini değiştirmem gerektiğinin farkındayım.
Dünden aldığım ders notlarım cebimde.
Yarın biraz daha konturollü yaşanabilir mi bunu düşünmekteyim.
Çoğu zaman evet güçümün yettiği yere kadar.
Ama kadere dayandığında iş çok fazla yapabileceğim bişey yok farkındayım.
Ama rolüm önemli biliyorum.
Çoğu zaman iplerimi salıcam ruhumun.
Ağlamak istemeseni yada yenilginin acını çekmesine müsade edicem.
Huzuru bozucam yada mızıkçılık yapıcam.
Kimine uyucam kimine uymayacağım.
Ama ben yine yaşayacağım.
Bana verilenlerle ve aldıklarımla.
yada verdiklerimle
Hadi kalk şimdi sümüklü virüs:)))
Hayat seni dans etmek için bekliyor.
Bİ YERDEN SES Mİ GELİYOR!!!
:)))
ahh bu bennn


İlk yapacağım şeyler(beynime şuan dokunmuyorum)
hım bakalım listemizde neler var

_Gözlerim yeşile dönük ela olsada ya koyu bi yeşil yada gri tam olarak
karar vermiş değilim lens alıcam.
Iyyy doğallığın suyumu çıkmış demeyin!
Gözlerim süper güsel:))
çok mu şımarıkım ne ama istiyorum işte.
_ve ikinci olaraktan yıllardır hep isteyip yapamadığım
kızıl şaçlar.kıpkızıl olucam lannnn.
Kim ne derse desin umrumda değil.
_Sonra Keman alıcam ve keman çalabilmek için kursa yazılıcam:)))
hastayım ben o acılı inleyen nağmelere.
_Sonra kendime bi kaç klasik takım elbise alıcam.
Büyüdük olumm:)))
işkadını edasına girmek gerek artıkk.Kotla spor ayakkabıdan asla vazgeçmem ama
Büyüdüğümü kanıtlamam gerek azıcık.Hatun dediğin yere bastımı ses çıkarır demi:))
_şimdilik içimden gelen ve yapma istediklerim bunlar aslında aklıma gelmeyende çok.
Bi arada beynime dalıcam.

Baldır güldürrr giricem içeri.
Ne ettin sen bana lan sulanmış beyin diyip
Çullanıcam şerefsizin üstüne.
Önce bi şunları halledeyim hele:)))

Hiç yorum yok: