16 Şubat 2009 Pazartesi

içimde cıyak cıyak kargalar


Başlık ne alaka bilmiyorum.Yazıma başlarken kargalardan da esinlenmedim açıkcana belirtmem gerekirse.
Sebebsiz bi karalama bu bendeki.
Üflesen yıkılacak zarif bir biblo kıvamındayım.
Karşımda hiç susmayan koca koca çeneler.
vıdı vıdı...dıdıdı dididi dudududu(umarım bu cümle bi yerde biter)
Güldün hesap ver!
Suratın asık hesap ver!
Bugünlerde çevremdeki bu sorulardan sıkıldım.
Soru da değil aslında.İşten çıkıcam iki far bi ruj sürüyorum
owww nereye, Sıkılmışım gitmişim en dengesiz halimle kendime bi mini etek alıp giymişim.
ertesi günü 1000 tane laf
böggg
rengi şöylemi olsaydı?
biraz kısa değilmi? (ulan kaltak karı adı üstünde mini lan)
ay çok sevimliymiş(hatun kişi bu lafı söyledikten 5 dakka sonra eteği istedi tabi)
verdik ulan hayattaki ilk ve tek mini eteğimizi
üstelik böcüğe kızıp almıştım ben onu.
1 gün giyebildim.
Neyse etek mevzusunnda kalmak istemiyorum.
Görende malını paylaşmayı sevmio sanıcak o acıdan şey ediyorum valla.
salla kuzucum
Songünlerde bi atraksiyon yaptım ve fesbukk nanesine üye oldum.
Takır takır geldi benim geçmişteki
çöp tenekesi
ki ben fesbuka bugüne kadar çöp tenekesi muamelesi yapan bi kızcağazdım.
Bak bak benim 510 falan arkadaşım var.
iyi bok ettin.Kandır kendini enayiii
milletin derdine bak ya fesbukk ta kaç arkadaşın var
böğğğ
Ama cidden üyeliğim süresince
2 insanı bulduğuma çok sevindim.
Biri lisedeyken alkoliğin tekiydi.
promil gürhancımı bulduğuma çok sevindim.
Diğeri ise sarı uşak deriz kendilerine
emrahı bulduğuma çok sevindim.
Az yanmadım onun aşkında lise 2 de
ama o yıllardır Sınıfım en güseli xxfer'le çıktı.
Artık okul bitince bunlar kesin evlenir gözüylen bakıoduk
hatta ben düne kadar öle sanıyordum.Meğer işin aslın öle değilmiş.
Araya yıllar girdi tabi çoğumuz savrulduk şehir şehir.
Hücrelere ayrıldık ulan.Bölüp bölüştürüdn bizi
Dün pazar olduğu üzere uzunca yazıştık emesen de emrahla
meğer bizim uzak terk edilmiş.
Hemide askerdeyken zor günler geçiriyor belli.
Üzülmedim değil acıkcası.
Hayata sıfırdan başlamaktan bahsediyordu her seferinde.
9 Yıl bi beraberlik düşünün ve sonrasında askerdeyken terk ediliyorsunuz.
Böylesi bi aşk nasıl bitti hala inanamıyorum.
Kıskanırdım emrahı o zamanlar ama
sonsuz saygıda duyardım sevgilerine.
Bizde öle abi:)
sevgi aşk denildiği zaman duracaksın!
Kutsaldır öle aşk maşk
İçine atacaksın, sümüğünü çekeceksin.
Onların sadetini izleyeceksin.
Ki ben öle yaptım o dönemlerde.
Hala da öleyimdir.
Kimsenin arkasından kuyu kazmayacaksın aşkın adını duyduğunda.
Velhasıl bitmiş aga bu aşk!
Emraha mı üzülsem böcüküm gitti ona mı üzülsem
bilemiyorum artık?
sevenler ayrılmasın ya ne olur ayrılmasın?
yada adam gibi sevemeyenler
aşka bulaşmasın
sevgilicilik oynamayın yeter artık!
hadi aşk yol senin git gidebildiğin yere gönlünce
İçimdeki kargalara da bi seslen hele
öptüm canım ciğerim gözbebeciklerinden

Dipnot:Ebru teyzemisin şarkısını mırıldanarak sonlandırıyorum
son çemkirişlerimi
ölümsüz aşklar varda ölmeyen aşık var mı?
Güvenme gençliğine ölen hep ihtiyarmı
hadi galıver selematle


ben bugün çok sıkılmışım anlaşılan kaç yazı yazmışım ben öle yafff:))








vermiyorum lan
Kimseye hesap vermiyorum!

Hiç yorum yok: