1 Şubat 2009 Pazar

herşeye rağmen gülebiliyorsam eğer


süle blog
valla bugün aşk anlamında berbat bigün geçirmiş durumdayım.
İnan içimdeki sıkıntıyı anlatacak cümleleri bulamıyorum.
Aslında buluyorum da cümleler içimdeki zehirden kaçıyo sanki.
O acıdan aşk_lı maşk _lı böcük_lü yazılara bu aralar ara vericem.
Aslında bundan sonra yazmam gerek ama.
Cidden böcük hakkında şuaralar bişey yazmak istemiyorum.
Gız blog bildiğin gibi değel
ÇOK İÇİME ATIOM ÇOK!!
Neyse bugün berbat bi gündü demiştim.
Allahtan böcükün yanından ayrıdıktan sonra en süperman modundaki kuzişimle.
Vurduk kendimizi sahile.(en'ni ne oluyosa)
Ben kötüyüm tabi ama.
Hiç çaktırmıyorum.Sever hınzır benle muhabbet etmeyi.
Fikrim önemlidir onun için.
_olmuş mu niL???
CIKSS olmamış kuzi de hele pis koca kedi.
Salmış bizim uşak kendini bu aralar. Bi kilo almış sorma.
Bu ne len dedim.Damızlık olmuşun eyicene:)))
Kendileri 5 aylık evlidir ve cidden çok pişmandır evlendiğine.
Kızım sakın evlenme der durur!(oyy janımm benümm benüda düşünüor)
Ben he derim hep herıllldım olumm diyip.OHH OHH sen evlisin diye cıldırttırım onu.
(herıllldım heralde demek heralde)
Uzun zaman olmuş sahile inmeyeli işten güçten kopmuşuz hayattan.
Yaşamak buymuş oysa dedik kuzimle aynı anda sonra gülüştük:))
İçim acıyordu böcükten arada gözlerimin dolduğunu gören kuzim ağlıyon mu gız sen diyip dürttü beni
yok be olumm
soğuktan kızardı heralde diyip.
Bilmem neden nem kapan kuzimi susturdum.
Kimseler bilmesin istedim.Aslında beni dinlerdi yol gösterirdi.Bian anlatmayı düşüdndüm olup biteni vazgeçtim.Sana bile anlatmıyorum bak blog.
Sanırım ben farkında olmadan yine böcük olayına daldım.
hımmm.. öhümm... ne yapıoduk kuzimle.
Deniz kokusu, sert şubat rüzgarı yüzümü yaktı.
Sonra martıları izledik ve ardından güvercinleri
ve güvercinlerin ne kadar kadersiz olduklarından bahsettik.
Yazık onların rızıkları denizde değildi.
Martılar ise hem karada hem deniz de yiyecek bulabiliyor diye günün şanslıları ilan ettik martıcıkları.Sonra içlerinden en büyüğünü bulmaya çalıştık.
en ihtiyarını ve miniğini.
Güldük deli gibi.
Sanki yarım saat önce böcükün evinden ağlamamak için kendini zor atan ben değildim.

Bak bünye öhümmm sana diyorum!!! bak hele bugün böcük hakkında konuşmak yok!
Arada farkındayım laf dönüp dolaşıp ona geliyo.
Çarparaım he
Derin Sessizlik!!!
istiyorum bu konuda.
ve ciddiyimmm!!!!

evet ne yapıoduk. Güvercinlere üzüldük martıları şanslı bulduk.
Sonra ardından saçma bi soru belirdi kuzişimin deha beyninden
Martılarmı zekidir? Güvercinlermi lan ne biliyim oluumm?
Martıdır heralde balık yediğine göre güvercine on basar dedim.
Bak ya martı löpp löp balıkları yerken garibim güvercinler kaldırım taşlarındaki
kırıklara muhtaç önlerine ne gelirse
yok allah ne verdiyse denir demii blog.
Kısaca martı ilen güvercin bağlantısını yaratılıştan şanslı ve şansız insanlar olarak değerdirdik.
Biz bu mantığa göre güvercinden farksız değildik.
Ama yine güvercin olmayı seviyoruz dedik kuzimle.
Ayy bi görseniz öle duygusaldır benim süperman kuzişim.
Sahilin en başından sonunda kadar yürüdük.
Arada bağırdım benim dombili kuziye
laan olum ne ediyon sen diye.
Giymişim eşşşek kadar topuklu yanında bi bayğaan var olum.
oww nil hanım bugün bütün zerafetimizi almışız diye dalga geçip durdu benle ))
Oturduk çay içtik hatta gelecekle ilgili yırtma planları yaptık.
Reklam filımcikleri çektik kafamzdan.
Lan olum o reklam öle çekilmez bak hele o böle çekilir diye
Bi dünya senaryo kurduk.
:))) etrafımızdaki şaşkın bakışlara daldırmadan güldükk
GüzeL Bigündü.
Aşk acıma rağmen

bugünün en önemli dip notu belkide; Artık içimdeki fırtınaları kontrol edebiliyordum.
Eskiden olsa bu kadar sakin kalamazdım heralde:))
yine de teşekkür ederim hayat!!!Cektiğim acılardan dolayı beni güçlü kılıdığın için.
şimdide kendime not: Sabrıma aşığım:))

2 yorum:

Tabuhan dedi ki...

"bugünün en önemli dip notu belkide; Artık içimdeki fırtınaları kontrol edebiliyordum."

"not: Sabrıma aşığım:))"

Süpergirl olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsun. Durmak yok yola devam :)

n!L dedi ki...

:))) vala banada öle gelioooooo