10 Şubat 2009 Salı

gün ıslak


Günaydın falan değil
gün ıslak bugün.
yağmur pek bi telaşlı.
Damlalar çok sabırsız, kirpiklerimdeki
rimelimi akıtmak için bütün çabaları.

Kolay mı bulutundan ayrılmak ey damla
acımadı mı canın.

Kirpiğime düşerken neyi düşledin.
yada bugün neden benim üstüme düştün.
hiç sordun mu kendine.

Gözlerimin sana ihtiyaçı yok
yağmur!..
sana ihtiyaçı yok

Bugün üstüme düşen damlalar
dün gece benim yastığıma düşürdüğüm
gözyaşlarımdı hatırladın mı?



dip not:En kısa zamanda şu depresif hallerimden kurtulmak temennisiiiilennn
kendimden bile sıkıldım be...

13 yorum:

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

istanbul'da yağmur ne güzeldir şimdi bea... :)

n!L dedi ki...

:)) istanbulda değilim ki
hadi bul beni:)))

LittLe bLogger dedi ki...

bu ara herkes kendinden sıkılmıs nasıl bi is anlamadım :S

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

bu sabah istanbulda yağmur yağıyor
köşe başında sevgililer geçiyor ve yağmura inat gülüyorlar. bense onlara bakıp bakıp ağlyorum cama yansıyan süretimde kendime acıyıp neredesin diyorum.
evet neredesin kimlsein...

acaba başka bi şehirde başka bi yapmurda islatıyor mu seni bensiz, böyle kaç gece daha geçecek sensiz.
her sabah benim üzerime doğan güneş seninde üzerine doğacak ama biz başka şehirlerde başka sonbaharlarda uyanacağız.
belki bir gün sokakta yürürken gözün birine takılacak ve yeni bir sevda yaratacaksın yüreğinde;
ve bense burda aşkım aşkım diye günleri sayacağım habersiz...

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

nil, izmir? en güzel yağmur istanbul'da yağar ama yine de :)

n!L dedi ki...

@littLE:Sıkılmamak eldemi.Bu ağlak bünyeyi bi salsam
hümgür hümgür ağlayacak.Dişimizi sıkarken haliyle
sıkılıyoruz:)))

@Dengesiz Çay Tabağı::)) one güsel yorum öyle
ağlatma beni olur mu?
yoksa ıslak gözlü sümüklü bi kız olucem

@zaman(yapamazdın demiştin değil mi?)

bilemedin:)))
istanbuldan sağa düz git hafif batı yap düz git derken bi 3,5 saat git sen.:))

Yağmur günleri sefiorum nedense yaff

n!L dedi ki...

cıkss:)
batı karadenizde bi yerlerde yağmur yağmakta bugün

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

samsun. kesin samsun :)

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

la söylesena niye uğraştıraysun beni uşağum. la ilahe illah yau :D

n!L dedi ki...

:)))
bua arada burası chat odası gibi oldu
az önce fark ettimde

Yapamazsın demiştin değil mi? dedi ki...

evet ya chat odasına çevirdin yazdıklarınla burayı. fark ettim ben de :D

Dengesiz Çay Tabağı dedi ki...

//n!L//
bu chat walk a bi msj da benden gelsin bakalım:)))

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?

*******
Ama sen sakın ağlama n!L ağlarsanda gülmekten ağla! bak mesela ben bunları yazarken ne kdar saçma şeyler yazdığımın farkına varıp gülmeye başlyıorum ve hatta işemekten altıma gülüyorum ş pardon yani gülmekten altıma işiyorum diyecektim:)
sende gülmekten altına ağla! uff karıştı ya gülmekten ağla işte bişyler yap:))ama hep gül...

n!L dedi ki...

:)) süpersin
gülmek harika bişey farkındayım ki ben yakın zamana kadar bunu sorunsuzca yerine getirebilen biriydim.
Son 3 aydır çok zorlanıyorum.
Çok teşekkür ederim ilgine
sende gül olur mu:))