2 Şubat 2009 Pazartesi

dün yok


Dünkü sersemliğimden olsa gerek
Kokun hala üstümde gibi hissediyorum.
Burnuma ara ara kokun geliyor.
Ve bu içimi çürütüyor.
Artık sensiz ilk günümdeyim.
Gittin...
Bugün kesinlikle gri
ne karanlıkta ruhum ne akta.
bua yrılığın adı gri.
Bak ne güzel yakıştı üstüme gri ayrılığın
ve ben sana kıyameti koparda git dedim.
Sessizlikte bi kıyametti ya hani.
Özleyeceğim kokunu, ellerini, gözlerini
sıcaklığını ve bir çok şeyi
İçimdeki artçı depremlerim sukunluğumla
aynı ritimde şimdi.
Yaşamıyorum ki ben bugün
yada yarın
Nefes aldığımı hissetmiyorum.
Dün sen uyurken ne çok istemiştim kapıyı vurup gidebilmeyi.
Yapamadım.
Uyandım.Salonda koltuğa yığılıp kaldım.
Ellerimi ağzıma götürdüm sen kokuyordu avuçlarım.
Sonra bi sigara yaktım.
İçimdeki ses hadi al çık kendini burdan dedi.
Kapıya yöneldim kaç kez.
Elim montuma uzandı geri çektim.
Sonra başına gelip uyumanı seyrettim.
Sonra dün akşam sana kahvaltı hazırlayacağıma dair sözverdiğimi hatırladım.
Gittim çay koydum.
Aynı filmlerdeki gibi sesizce gitmeliydim biliyorum
Böyle öğretilmişti ayrılıklar bana.
Bense öğretileni yapamadım.
Sen hala uyuyodun.
Uyan diye pazar pazar sabahın köründe kuzenimi aradım.
Kendiliğinden uyanırsın diye.
Seni öpücüklerle uyandırmak isterdim ama
Yaklaşamadım bu kez.
Zaten sen de uyanmadın.
Uyandırmak zorundaydım seni.
Gözlerini görmeliydim yine son defada olsa.
Evde dolaştım biraz.
Bir daha buraya hiç gelmeceğimi bile bile beynimdeki iz yaptım anlarmızı dedim.
Dün akşamdan kalma yarısı yanmış mumlara baktım.
Başını kucağıma koyduğun koltuğa baktım.
Hepsiyle vedalaştım seni uyandırmadan önce.
Ne varsa aşkıma ait o evde...
Ürkek adımlarla yaklaştım.
Negüzeldi o masum halin yıllarca seni böle hatırlamak istiyorum böcük.
Soğuk ellerimi gezdirdim vücudunda.
İrkildin.
Günaydın dedim.Gözlerini görmemek için gözlerimi kaçırdım.Ama öpmedim seni yaklaşamadım.
Yanımdayken bile o kadar uzaktın hisettim.
değdiremedim korkak dudaklarımı
dudaklarına.
Ve yataktan kalkmanı beklemeden
Salonu ilerledim.
Eskiden olsa yorganı çekmem gerekirdi dimi:))
Seninde inatçılık yapanman gerekirdi.
Salonda hazırladığım masaya döndüm.
Çayını koydum 3 şekerli:))
Sen yüzünü yıkarken ben
Bekledim seni masada çayımdan bi kaç yudum çektim sadece.
Günaydın dedin sessizce.
Ne kadar sessiz bu sabah.
Bak havada ayrılık var!!
Hiç konuşmadık.
Kahvaltı edecek halde değildin ve bende
Ama yalandan yedim.
Sessizlik bozulsun diye tv 'yi açmanı söyledim.
Açtın. Ben oraya daldım.
Yüzüne hiç bakmıyordum.
Sense ara ara bana baktın.
Gözlerimi göremedin.
Ağladın mı sen diyebildin sadece.
Cevap vermedim.
Susmak bi cevaptı.
Bu icat edileli cevap beklemek yok oldu.
Zaten sende anlamıştın ve cevabını almıştın.
Kalktın.
Bi sigara yakıp tv ye bakmaya başaladın.
Bense masayı topladım.
Bulaşıkları yıkadım.
O arada su istedin önündeki sehbanın önüne bıraktım.
Tepkisiz bi biçimde.
Derin bi sesizlik dedikodu yapıyordu evde.
Sen susmuş ben susmuş.
Sen otururken bi kaç tur attım etrafında
Farkında değildin. Farkındaydın da farkında değilmişsin gibi davrandın belkide
Bilmiyorum.
Ve ben artık gitme vaktinin geldiğini anlamıştım.
Hiç gerçekleşmeyecek hayallerimi topladım etrafından sessizce duymadın.
Gürültüsüz gitmek istedik:)) hayallerimle
Montumu alıp ben gidyorum diyebildim kısık küsmüş bi çoçuk sesiyle.
uykusundan yeni uynadırılmış.Biri yeşil biri kahverengi bakan gözlerin
üstümdeydi.
Üşüdüm bakışlarından.
Üstümü giyindim.
Yerinden zarzorda olsa belkide daha fazla kabalık yapmıyım
edasıyla kalktın.yada ben öyle anladım. ne önemi var ki artık.
Ayakkalarımı giydim.
Döndüğümde sadece kısık sesimle görüşürüz diyebildim.
Hiç görüşmeyeceğimizi bildiğim halde.
Hoşçakal diyemedim.
Hoşçakalsız bi vedaydı benim ki
Görüşme ihtimaline acık bi cümleydi.
Sana veda sözüm!
ama o bir veda sözüydü benim lugatımda.
Boğazımda beni boğan içimi acıdan tarifsiz bi acıyla attım
kendimi apartmandan sokağa.
Heryer ne kadar sessizdi.
Gözlerimde bulutlar.
Hızlı adımlarla kaderimden kaçmak için
Otobüs durağına yöneldim.
İçimdeki seni istemiyordum artık.
Denize koşmak istedim bi an
Vazgeçtim.Beynim artçı sarsınları yaşarken hala
Ayaklarıma bile söz geçirememenin aciliğiyle yürüyordum.
Filmlerdeki gibi olmamalıydı bu ayrılık.
Terk eden yada edilen(yani genelde hep seven taraf) hep deniz kenarında yürürdü yada bi bankta
oturdu hani.Gözleri dolu dolu olup derin derin bakışlar atarlardı ya
denize yapmadım.
Karadeniz bu mevsimde hırçındı zaten.
Benim Derin bakışlarım lazım değildi ona farkındaydım.
Yutkunarak otobüse bindim.
Eve bu halde gitmek istemedim.
Teyzemi özlemiştim.
İçimde bi özlem teyzemi bugün görmeliyim dedim içime.
Onun nasihatlerine ihtiyacım var.
Gittim teyzem yoğun bakımdaymış onu öğrendim dün akşam kaldırmışlar.
Cebim kapalı olduğu için annem bana ulaşamamış.
Haber verememişler.
bi kez daha yıkıldım.
Düşündüm sonra hayatta ne olursa olsun
en önemli şey aile
Böcüğü hissetmedim o an.
Ama içimdeydi biliyorum.
Haince bekliyodu özlemi içimde.
Teyzeme koştum hemen
Göstermek istemediler.
Camın ardından ona baktım.Onla yaşadıklarımız anılarmız önümde bi duvardı.
O anı yaşamıyordum ki o an.Gül yüzlü teyzem solmuştu.
Allahım ne bela ne kötü bi gündü.
Bugün takvimden silinmeliydi.
Elini salladı sonra bana.
Yılların verdiği o derin kırışıkları uzaktan ne kadarda belli oluyordu.
Fıstık gibisin dedim şekerim
Yine çok güzelsin dedim.
güldü bana ağzındaki hortumu zor bela çıkararak.
Seni seviyorum teyzeciğim.
Bugün normal odaya alındı teyzem bu akşam yanında ben kalıcam.
Yandın şekerim sen:)
Sen iyi ol bitanem başka bişi istemem
Herşeyin başı sağlık.
Kaybediyorduk teyzemi belki bi 10 dk daha geçseydi.Doktor sadece
10 dakika yeterliydi onu kaybetmek için demiş.
50 yıl yaşayan bi bünya 10 dakika yenilirmi doktor.YANLIŞSIN!!!
50 Yıla mukayeseyle 10 dakika.Ne kadar faniyiz biz.
Ama şuan müşade altında.
Ama sağlık durumu ciddiyeti koruyor
Bu akşam sana bol bol şebeklik yapcam söz
Sen yeterki iyi ol:))
Sen hep dersin ya hani bana moralim bozuk olduğunda
Teyzoşumun meşhur sözüdür.
_söyle yavrum neyin var!! bide ardından şen kahkahan yokmu?
Sırf bu sözünü duyabilmek için bile çoğu zaman surat asardım biliyormusun teyzem
_Sen o meşhur sözünü söylede birlikte kahkaha atalım diye.

Dün bunları yaşadım işte...
Ama bunlar benim tarihimde yok
Olmasını istemiyorum.
Dünü tüm beliğimle red ediyorum
Hayır ben dünü yaşamadım.
Böcükü sevmedim.Dünde ayrılmadım.
Canım teyzemi yoğun bakımda o şekilde görmedim.
DÜN YOKK
DÜN YOKSUN SEN ANLADIN MII?
LANET OLSUN HERŞEYE

Hiç yorum yok: