14 Şubat 2009 Cumartesi

beni 14 şubat dürtünce...


Bugün sevgili’cikler için özel bi gün blogcumm
Bizim senle bugünle pek alakamız yok.
Onlar yaşasın ben yazayım sen yayınla olarmı:)
Evet bilmektesin ki böcük efendimizle yolları ayırdık.
Yalnızlar ordusuna bende dahil oldum:)
Ama bugünü benim için özel kılan aslında.
Sevgilisi olmayan dostlarımı biraz olsun sevindirebilmekti.
Evet blog sevgilisi olmayan tüm kız arkadaşlarımın işyerine bugün gül yolladım:)

Kendimi berbat hissediyorum ama onların gülümsediklerini görmek beni inanılmaz mutlu etti.
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
yukarıda ki boşluk ne oluyor yahu diye soracak olursanız.
Az önce uzun zamandır bana ilgisini olduğunu bildiğim çocuğun birini(bay x mi desek ona) aradım.
Bu akşam buluşuyoruz.
Tamam kabul ediyorum umutsuz vahim bi durumdaydım.
Allah’tan açıkladım durumu dedim yanlış anlama.
Bugünde görüşmeyebiliriz.Aramak istedim sadece dedim.

Sonrasını bilmiyorum blogcum.

Ama kararlıyım böcükle uğraşmıycam artık.

Yeni aşklara hazırım çivi çiviyi söker
Oooo kadar!..

Yaşasın valentino amcaaaa:)

Dipnot:Böcük efendiden hala bi adraksiyon beklemekteyim okuyucu
Cidden nasıl b..k yedim ben yaaaa!..
Hayat ne garip 14 şubat ne garip!..

2 yorum:

Quaresma7 dedi ki...

Daha önce ödül geldi mi bilmiyorum ama ben de senin için 1 tane vardı. Bloğuma gel, ödülünü al;)

n!L dedi ki...

:) daha önce ödül aldım teşekkür ederim
bu arada yazılarım çok mu uzun yaff
ama eğleniyormuşsunn buna sevindim