23 Şubat 2009 Pazartesi

basitim ben


Basitim ben
By x anladın mı basitim ben!..
Sevgililer günün galiyanına gelip
seni arayan sonra belki aramızda bişey olabilir diye
sana şans tanıyan o salak kız benim.
Üstelik hala böcüğü bu kadar severken
Hala baktığım her suratta, yanımdan geçen her gölgede onu ararken
belki bi ihtimal aramızda bişey olabilir diye
senden hoşlanırım umuduyla seni arayan o basit kız benim.
Sende tıpış tıpış gelen bi öküzsün!
Ve ertesi günü seni aramayan benim kabul
kötüyümmm, yerinde olmak kötü bir his kabul ediyorum.
Üstelik daha buluştuğumuz ilk akşam mart kedileri gibi
bana kur yapan öpmeye çalışan ve sonunda
beni kızdıran o öküzcük sensin!
O akşamdan sonra seni bir daha görmek istemediğimi iyice anlayan o basit
kızcağız benim lan.
ve sonrasında beni arayıp
çok basitmişsin diyen sana bir cevabım var ki;
bana söylediğin bu söze karşılık
sana hiç cevap vermemeyi seçmek bile bence bir üstünlüktür.
kesinlikle haklılıkla bi alaksı da yoktur.

Buluştuğumuz ilk akşam beni zorla öpmeye kalkışmasaydın.
Yada sana izin verseydim.Yada o lanet hormanlarına söz geçirebilseydin de
ben basit olmasaydım
aa öküzcüğüm.
Öptürmedim diye dimi basitliğim
eğer öyleyse basitim lannnn sonuna kadar.
basiiiiiitimmmmmm!...

şerefsizliğe gerek yok
kedi ulaşamadığı çiğere mundar dermiş.
bence pisliğin alasısın
Büyük adam olman, adam gibi bi işinin olması
cebinde paranın olması tipinin iyi olması
o'su bu'su fark etmiyor bende
anladın mı
adam değilsin adam!..
Pislik olarak bir izsin sadece hayatımda
en hafifinden.

Hangi akla hizmet bana basit yaftasını yapıştırdın.
O akşam kırıtsaydım koklatsaydım kendimi
çok mu değerli olucaktım

basitim lann
öle yapmadığım için basitim.

Ben anlamıyorum erkek milletini yafff
Sen gel zorla beni öpmeye çalış buluştuğumuz ilk akşam
ortada fol yok yumurta hiç yok!.
Birbirimizi tanıyalım bakalım diye
başlayalım muhabbete
adam
Hormalarına bile sahip çıkamıyor
İşimi olmaz böle duygusuz kendini bi bok sanan erkeklerde
ömrüme yalnız kalırım daha iyi!..
Yoksa bunlar kendini adama sanıyoo!
Adam mısın sen öküzzzz
Vıcık vıcık ilişkiler

nerdesin ey aşk gel bul beni
beni bu ökzülerin eline bırakma
basitmişim yaaa

basitim lannnn basitim

wuuuuwww baya sinirlenmişin ben bu olaya
ama kızılmayacak gibi değil ki

basit olmayan daha ilk dakkada dudaklarına yapıcaşak bi hatun bulman dileğiylen
bay öküz

valla beddua ediyorum;kim ne derse desin allah belanı versin lannn

Benki bu güne kadar aşk demiş bi insanımm

His demişim önce
Öptürmeyince basitm olmuşum vah vahhh neler kaçırmışım ben okuyucu

şimdi defolllll
umurumun endışlarına doğru yürüü öküzzz

5 yorum:

LittLe bLogger dedi ki...

böcek seni bulacaktır nilciğim.. öyle umuyorum..

n!L dedi ki...

işallah littleciğim işallah
:)

Bekriya dedi ki...

yazmak istersen bir mim pasladım :) senin kelimelerden güzel bi şey çıkar diye umdum :)

http://gecmisola.blogspot.com/2009/02/bana-siirli-bir-seranad-yap-ey-sevgili.html

n!L dedi ki...

bekriyecim bu benim ilk mimim ayyy çok
heyecanlıyım bi bilsen:))
demek böle oluyomuşş
pıt pıt atıyor kalbim
en kısa zamanda mimlenip sizleri mimleyeceğim
:)) mucukss

Bekriya dedi ki...

peki bekliyorum o zaman şekerim :)