23 Ocak 2009 Cuma

Sustuğunda özlüyorum


Sustuğunda özlüyorum ben seni
Gitme kelimesini isminin yanına iliştirdiğimde
daha çok seviyorum seni
Emanet gibi dur ne olur
hıh tam işte öle
Her an gidecekmiş gibi dur?
Asla izin verme seni sahiplenmeme
Ben sevmem zaten bilirsin.
Sende benimmişsin gibi hissetme kendini.
Bencil ol olabildiğin kadar.
Çekip gidebil mesela kafan attığında
Acemi ıslak cümlelerime kanma
Yosun tutmuş ve sensiz gri bakan gözlerim
bağlamasın seni.
Yalanlar anlat bana
Hadi gülelim
Bi özgür uçurtma çılgınlığında
sev beni.
Sal istediğinde
yada sert rüzgarlarda parçalanmamı izle.
Kır tekrar tekrar tamir et beni.
Hadi hırpala hoyratca
Bencil ol

Gecenin bi yarısı bu cümleleri kusabilmek için geldim blog sana.
Neydi beni bu denli rahatsız eden.
Lanet olsun bu duyguyu hatırlıyorum.Her özlem hissettiğimde ben böyle oluyorum.
Islak grimsi bakan gözler.Konuşmaktan açız bi ağız.Ceset modunda bi surat.
Gülemeyen bi palyanco.
İçimdeki kuzu da köşesine çekilde.
Acemi cümlelerim anlatamıyoru beni.
Bana şuan teymiyor bütün bunlar.
Acı çekiyorum...
ılık ılık hissediyorum.

Hiç yorum yok: