5 Ocak 2009 Pazartesi

sümüklü cingenem kuzu(ma)


Ahanda geldim
Cümle düşüklüğüyle
Dolu hayatımdan bi kaç veryansın daha
Ben veriom sen yak günlüküm
Zorlada olsa itikledim kendimi
Ikına pıkına (bu cümle nasıl yazılıyo yahu) yazmak için
İçim taşkın köpüklenmiş okyonus
Koca bi okyonusum var yuppi:)
2 gündür kuziş özlemiyle yanıp tutuşmaktayım
Şahikam seni çok özlüom
Beter böcüğüm
Çatal karam ,sümüklü çingenem
Kuzu sensiz nefes alamıyorum buralarda
Biliyorum sende özledin beni
İstanbul’a düşmanım
Yokluğunda kuzun suratsız bi cadoloz oldu
Sabahlara kadar süren sohbetlerimiz yok artık.
Ve bunun verdiği boşluk içimi acıtıyor.
Türk kahvesi içmiyorum sen gittiğinden beri
Falıma bakacak, bana hava durumuma göre yalan sıkacak
Sen yoksun yanımda:(
Çalan ilk hareketli şarkıda
Havalara kalkıp zıplayamıyorum.
Sesini kısın diye bağırıyorum artık
Envai çeşit şebekliklerim dolabımda saklı
Sen gittiğinden beri yüzlerine bakmıyorum.
Hem makarna da yemiyorum biliyormusun
Sen yoksun ya makarnanın da tadı yok
Ama sigarayla akciğerlerime saldırılarımı çoğalttım
Kanser olmam garanti
Saçımı da boyamıyorum
Sen gittiğinden beri dipleri çıktı
Umrumda da değil hem ben beceremem bilirisin boyamayı
Yeni aldığım bi kıyafeti nasıl yakıştı mı diye soracağım biri de yok
Senin zevkine her zaman güvenirim bilirisin.
Kışın tadı yok kuzu!!!
Kış demek bizim için
Ev ahalisinden mümkün olduğunca en uzak odaya kaçıp
bi yatakta soğuktan büzüşüp sarılara uyumak değimliydi.
Kalbimizi acıtan şerefsizlere sövmek değimliydi
Şen kahkalarımız yok kuzu
Çırlaya çırlaya söylediğimiz şarkılarımız
Bizi özlüyor kuzu
Sensiz söyleyemiyorum

Odamda bıraktığın
Kahkahalarımızın izi var duvarlarda
Sadece bakıyorum.ve o an yanımdaymışsın gibi hissetmek istiyorum
Gözlerimi kapıyorum, bir anda olsa başımı omzuna yasladığımı hissediyorum.
Kuzun çok hassas bu günlerde
Ağlasam kızarsın da şimdi bilirim
Ağlamıyorum kuzu
Fotoğrafın baş ucumda
Her sabah öpüyorum bizi
Merak etme fotoğrafına iyi bakıyorum.
Kedileri bile sevemiyorum
Yıkıldığımda Beni ıslak bi kedi yavrusu gibi sevdiğin anları çok özlüyorum.
Asilce her acıya direnişini ve bana güçlü olmam
İçin verdiğin vaazları özlüyorum özlüyorum.
Senin o çok yakındığım tembel hallerini bile özlüyorum
Her an uyku moduna geçiçek
Baygın gözlerini
Ahhh be sümüklü böcüğüm
Kuzun sensiz sen kuzunsuz
Özlüyorum seni

Hiç yorum yok: