9 Ocak 2009 Cuma

niye döner gibi yaptın ki


Niye döner gibi yaptın ki...
çok mu seviyorsun oyun oynamayı
Evet günlüküm benim eski yamuklu dün
bana mesaj attı.
SENİ SEVİYORUM
SENİ ÖZLEDİM
ÇOK PİŞMANIM
YENİDEN BAŞLAYALIM
ayyy bi görsen nasıl koltuklarım kabardı.
Nasıl gururum okşandı anlatamam ben neymişim be..:))
Tabiki bunlar doğru değil.
evet mesaj attı.Bu doğru!
Beyefendi hazretleri bi şirket kuruyomuş günlük,
bana şirketine isim bulma görevini vermiş.
Bak hele eski yamukluya.
Eşsiz bakış acıma ihtiyaç duymuş.
1 aylık ayrılık sonrasında böyle bi göreve atayarak beni
Güya onure etmiş peh peh..
(içim açıyor zaten yalancı bakışlarından)
Beyefendi diyorlar ki günlüküm;
Bana güsel, hoş bi ad bulsana.
Türkçe olsun, kısa öz olsun, anlaşılır olsun,
Şirketi ifade etsin.
Oldu başka emrin!!
Yuhh sana ey eski yamuklu, pis böcükk
Üstüne tam raid sıkılmalıksın yemin ederim.
Aslında ben ona böcük diyorum
Adı uğur olduğu için;(oh olsun adını da deşifre ettim işte)
Uğur böceğinden yola çıkarak yani günlük anladın sen onu…
Mesaj attığın da çok düşündüm karşılık versem mi vermesem mi bu böcüğe
Dayanamadı, seven gıcık kalbim
Attım işte.Attım ulen Kalbimi acıtacağını bile bile bende karşılık verdim.
giden mesaj şudur günlük;
_ne ile ilgi bu şirket peki
Dedik bi kere !
Yelkenler suda durumu
Zaafın var biliyo herif,
Çomaklıyo yine kalbini n!L!im uzak dur!!
Feryatları mantık kutusundan çıkamaz durumdadır artık.
Dinlemez bilirim ne çingenedir o seven tarafım
Seven bağımlı köle ruhlu kalp devrededir.
Çare yok uzatacaksın ellerini, oda kelepçe takacak.
Artık dönüş yok teslim oldun ona bi kere daha işte.
Bide sorması yok mu sana aldığım gülleri ne yaptın diye!
Hemide(hemde) kamera acıp ne gösterirsin
Gülleri.
aaa benim şapşalım. yok yok uslanmayacan sen
Bak bak ey eski yamuklu
bakıp bakıp ağlıyım diye aldığın güllerin burada…
Solmuşlarmı ne?
Bıktım artık günlük
Bana normal bi yamuklu denk gelmeyecek mi ya?
Tüm yazma hevesim gitti
Gidiyorum ben günlük
(Devamı gelecek mi diye bakma.Yazmadığım ayrıntı çok)
boş ver ya…

Hiç yorum yok: