26 Ocak 2009 Pazartesi

kus-ma-ya 1 kala!!


Doldum!
Dolduruyorlar!
Vadelerini dolduruyolar!
Yoruldum günlükçüğazım doldum.
Büyük Patlamaya azzzz kaldı biliyorum.
İçimdeki depremin gürültüsü beynimi sarsmakta.
Hissediyorum.
Neden sabrımla oynuyorsunuz
Biliyorsunuz ki çok sabırlıyım.
Suslarım güçlü benim.
Öfkem sakin
Bakışlarım sert belki ama öfkemi ateşlemek için yetersiz
Neden onu görmek istiyorsunuz
YAPMAYIN!!
uyandırmayın kelimelerimi
uyandırmayın öfkemi
Kapıya vardığında çok geç olacak
Bilmiyormusunuz?
Bırakın susayım!
Suallaerinize cevap veriyorum susmalarımla anlayın.
Konuşmak istemiyorum.
Kusarsam içimi;
Yok olucaksınız
YAPMAYIN
Bunnu bana yapmayın!
Beni dilimdeki zehirimsi tatla yaşamaya mahkum etmeyin.
Korkarım beynim dilime söz geçiremezse
O gürültüden korkarım.
Çemberimdeki alevlerden nasip almayın.
YALVARIYORUM!
yapmayın!
Susun artık

Hiç yorum yok: