14 Ocak 2009 Çarşamba

çiçek aldığında üzülen bi bayan (ama niye?)


İşte böle günlükcüğazım;
başlıkta da gördüğün gibi;
bugün iş yerime enfes çiçekler geldi!
Şaşırdım bir
Kimden geldi iki
Ne alaka üç
Bu ne şimdi dört
öfff bu ne yaa
Hemen esrarengiz kişinin peşine düştüm tabi.
İhtimalleri dizdim sıraya
Sıkı duuurr!!!


Hafızanı tazeliicek olursam günlücüğazım
İHTİMAL 1:Ben geçen gün buluşalım diyen böcüğü(ESKİ YAMUKLU yani) ektim.
Gecenin 2'inde aramış mesaj atmış.
Beni ekme diye.oh olsun sana az bile... (içimden)
Benim verdiğim cevap aynen şu;
(tabi mesajına sabah cevap verdim)
_günaydın yarın görüşelim!!(kontrol bende böcük bey yok öle)
valla bu kadar gız günlükcüğazım
ağzımdan salyalar akmadı merak etme.
seviyorum ama artık ona inanmıyorum demiştim sana hatırlarsan.
Neyse sonuç itibariyle bugün buluşcaz böcük'le
ben de bana jest yaptı gönderdi sanıyorum.
DEĞİLMİŞŞ !!! ELENDİ BİzİM BÖCÜK LİSTEDEN
ühü ühü zırlak ben

Geldik;

İHTİMAL 2:Bugün evden çıkarken cüzdanımı evde unutmuşum.
İşe geldiğimde fark ettim. Haliyle işten izin isteyip.
Çıktım yola.Benim geçmişten kalma hanzo var bildin mi?
kıro,uyuz bi tip işte(bunlar hep mi beni bulur ya)
Yıllardır benden hoşlanır.
Pek yüz vermem kendilerine.
Yolla da görsem yolumu değiştiririm.Tel nomu bilem değiştirdim sırf o yüzden
ama hanzo annemden almış bi şekilde.
Annemle bi meydan savaşı yaptık o ayrı.
Öğlen beni otobüs beklerken görmüş.
Mesaj atıyo bana
Aynen aktarıyorum günlükcüğazım;
-bebeşim masumca kimi bekliyosun:)
höstttt kim bebiş.
Tabi ben bu mesajı iş yerime döndüğümde gördüm.c
Cevap vermedim ama çiçekte gelince işgillendim acıkcası.
Ağzını aradım yok oda değilmiş
OHHH BEEE:)))

İHTİMAL 3:x bey kendileri aşkımdan yanıb tutuşmakta dır.
Efendidir ama biraz safcadır.Yakışıklıdır ama beter paranoyaktır.(en nefret ettiğim şey)
o değil bu değil kafayı yemek üzeriyim.
Mutlu da olamıyorum ki
anam çiçekler elimde ama
NE BU GİZEM YAHUU!!
Dayanamayıp x beyin kendilerine mail attım:))
vee.... o çıktı
üzüleyim mi sevineyim mi? bişi söle
Oysa böcük aşka geldi diye
az daha onu arıyodum.
allahtan oto kontrol merkezim
devrediydi.
Barışıcaz güya bugün bi çuval inciri berbat edebiliriim:))
neyse x beyimize teşekkür ediyoruz.
ve AŞKINA sonsuz saygı duyuyoruz.
ama mutlu değilim
itiraf etmeliyim
ben kaçar günlükcügazım.
Bakalım bu akşam neler olacak böcükle heyecandan ölüyorum
beni bekle heyecanlan
ya zırlak gelicem
yada kelebek gibi
ne olğğğğ 2. olsun
seviyorum böcüğü...

Hiç yorum yok: