6 Ocak 2009 Salı

her derde deva kuzu


Başlığa aldanma ey günlük
deva meva dağıttığım yok!
Ama arkadaş cevrem öyle olduğu konusunda ısrarcı
Bende bana reva gördükleri bu rol karşısında,
şebekliklerime devam ediyorum.
Tüm bembemsi renklerimle hemide(hemde!! böyle yazmayı seviyorum huyumu çöpcüler götürüsün emi ciddiyim)
Ay alemsin valla, süpersin!! diyenlere burdan, onlar duymadan cevap vermek istiyorum.
İlk olarak sözüm sabah msn açtığımda
nil bacım müsaitmisin ay moralim çok bozuk diyen
x bayana!!
hayır Senin derdini küçümsüyor değilim
hem öle olsam 2 saat sana msn de
yazmazdım değilmi?
X Bayan derdin dert değil git başımdan!!(tabiki böyle diyemedim)
hem verdim gazı ne oldu
cevap: x bayan bütün sinirini üstüme kustu
ama ben; o aşık olduğum sabrımla
onu kucakladım.
kustu kustu ve rahatladı.
gazımı da cıkarttık oh bee
bense çok bilmiş edalarıma bi yenisini daha ekledim.
gün artılı rakamlarla başladı.
ne güsel(güzel diye yazılır ama ben severim güsel demeyi orası ayrı)
Ay kendimi harika hissediyorum nil
rica ederim gene beklerim bacım ne demek?
terapi ücretimi banka adresime postala bi zahmet
bu kısmı içimden söyledim.
çokmu maddi düşünüyorum ne?
2 saat yazışma sonucunda benim hatrıma anca sıra geldi
Nasılsın?
valla süperim yavru kusmukların üzerime çok yakıştı
sence nasıl duruyor cicim?
hem sen söylemedin mi az önce
süpersin diye
hatrımı sormana gerçekten gerek yok!!
Yoruluyorum bazen bu tiplerden
bazen cidden çekemiyorum.
Arkadan konuşmak gibi oluyor sanki
bak şimdide vicdan azabı çekeceğim tuttu.
Biri arar ay çok moralim bozuk
Ulan!!!benim hergün bozuk!!!
ama zorda olsa gülüyorum, hatır soruyorum
kimsenin canını yakmamak için çabalıyorum.
İçimdeki polyanna kızı, beni terk etmesin diye hergün şekerle kandırıyorum.
Bundan haberiniz varmı ey ahali
yok çünkü
kusamıyorum
Zaten bu yüzden bloga yazmaya başaldım.

İşte günlüküm
benim hayat böyle hergün aynı nane
ve aynı hoşafımsı insanlar
he x bayanımızın derdi gerçekten de dert değildi?
merak edersen eğer günlük
kendime not: topukla kuzu burdan
yoksa kusmuğu yiyeceksin!! ona göre

Hiç yorum yok: