20 Ocak 2009 Salı

hayat bi dürtme beee


amanda günlüklerin en şekeri
en tatlısı
GIZZZZ!! günlükçüğazım sahiben geldi gııız:)))
ee bi kaç günlük suskunluğun ardında öle sessiz sedasız gelinirmi?
heçç:)
Oyy niye oyladım bilmiyorum valla
İşte berbat bi gün geçirdim.
Ama meraklanma günlükcüğazım keçileri bizim bahçeye bağladım.
Sinirsel yönüm fazla zorlandı o acıdan anladın sen onu akıllı gız.
Zaten en çokta bu huyumu severim hayatta.
İşi eve, evi de işe hayatta bulaştırmam.
Sabah evde kıyametler kopar.Ben hırlaya hırlaya yola cıkarım.
İşe vardığımla unuturum gider.Başlarım şebekliğe
Bundan başka övecek başka bir huyum var mı acaba?Gelmiyor aklıma şuan
ama düşünmeyede pek gerek yok.
Bi kaç işe yarar huyum vardır daha heralde onuda
önümüzdeki günlere saklıyım bari.
Yormıyım beyinciğazımı:))
Yorgun bir günün ardından ne yapmak istersin gız günlükcüğazım;
????
Valla ben şuan istediğim şeyi yapıp evin hükümdarlığını almış durumdayım(oh be evde kimsecikler yok)
Validem en sevdiğim yemeği yapmış.
Emekli kocasını koluna takmış akşam gezmelerine çıkmışlar.
OHHH BEEE:))
Eve gelmişim evde çıt yok.
Tv benim, kumanda benim, koltuk benim, sofram ağız tadıma göre
ohhh sıcacık evv
daha ne olsun bee gızım
ayaklarımı sehbaya uzatmışım.
En sevdiğim tv proğramı, kucağımda laptopum
Uzun zamandır özlemişim valla böle huzuru.
Huzur bu yaaa
Evde yalnız kalmayı o kadar özlemişim ki.
İnan işi güçü bırakıp ev gızı oluverisim gelioo!!
:))Benden de çok olur ya
yada diyorum evlensem mi ?
Bizim herif çalışsa ben yesem...ohhh sen çalış herifciğim ben yerim cicim
Sabahtan akşama komuşularıma kaynanamı çekiştirsem
Görümcemi, eltimi çatlatmak için binbir oyun etsem:))
Tv proğramlarından aldığım yemek tarifleri
kendi mutfağımda yapmak tek derdim olsa.
Plavım lapa olsa, bizim herifin en sevdiği gömleğini ütülerken yaksam,herifi işe gönderdikten sonra cungurlop yatsam tekrar sıcak yatağımın içine.
Şekerleme sınırısız:))
Geceleri hep başım ağrısa, günlere münlere gitsem mesela iki üç dedikoducu arkadaşımla,
Sonra sonra.... offf neler yaparım ben beee...
Valla imreniyorum anacığım bu ev hatuncuklarına
Hayat sizi yan gelin yatın
ekmek elden su da gölden modunda mı yaratmış
bilinmez ama
Cidden bu aralar size çok iç geçirerek bakmaktayım.
Sanırım sabahları soğuk havada işe gitmek istemiyorum.
Anacığım duysa bunları kesin everir beni:))
aman duymasın!!
Sen bakma öle günlükçügazım;
bu deli gız arada rahatı gördü mü evlenesi tutar.
Ama yok evlenmeyeceğim.
nie deme gızz
daha küçüğüm....aplacığım
Başlık ne alaka ???
deme valla bilmiom takılın öle yazı başlık bi arada
iyi geçinin he..
ben kaçtım apla:))

Hiç yorum yok: