27 Ocak 2009 Salı

duygusal(ak)

Çok çektim ben bu duygusallığımdan ey okuyucu
En zırlanmaması gereken yerde zırladım hep.
Ağlamam gereken yerde hep taş oldum.
İçim katıldı, düğümlerim sertleşti bense ağlayamadım.
Aman be nerden girdim bu dandik konuya bilmiyorum.
Daha önce bahsetmiştim duygusal(ak) diye bi yazı yazıcam diye.
Bugünde yazmak istemiyorum.
Ben en iyisi xy kromozonlarına sahip böcükten bahsediyim azıcık.
Bitircem ben bunu günlükcüğazım;
Valaaa kararlıyım bu kez.Bıktım ben adamdan ya
den_ge_siz
ya sev ya terk et be adam yada meşgül etme!
öff
Geçen cumartesi aradı durdu benim uyuz böcük efendi.
Hafta sonu bende kal diye.
İçim uçuyo ama yokk
Geç böcüğüm sen o işleri.
Ben senin saraylı cariyenmiyim?
cevap veriyorum : hayır
Ailem izin vermiyo diye salladım.
Aman üstele fazılları devam etti.
Özledim, seviyorum ulan deli gibi ama adamı görmek istemiyorum.
Yoksa bi kaşık suda boğucam valaaa!
zor bela dedim kurtuldum elinden.
Akşam oldu ben tabi eve gitmedim kuzime kaçtım.
İki kuzen takılıyoruz.Mesajlaşmalar gecede devam etti.
Sonunda sanki beni ikna editti bizim böcük efendi.
Yarın sabah ben ona gitcem.
En son mesajına ve aramasına cevap vermedim.
Bilhassa bilerekten içimden ohları geçirerekten.
Sonra kuzişe de dedim ben yarın erken kalkıcam.
yatıyorum.Yorganla sarmaş dolaş olduuktan sonra
aldı beni bi keder günlükcüğazım.
Beynimde şimşekler çaktı.
Ajda Pekkancığımın şarkısında dediği gibi
_gözlerimde canlanınca yaptığın tüm haksızlıklar
Ben vazgeçtim.
Hatta pazar pazar saatimi 06:30'a kurmuşum dikkatini bilhassa çekerim.
Hemen alarmı kaldırdım.
Gtmeyeceğim ulan.Beni birdaha görmek istemesende sevmesende git-me-ye-ce-ğim!
Yeter içimdeki kuzu'nun beyni yerinden zıngıldadı valla!
tamam kuzu dedim içime gitmiyoruz. Telide kapatıyoruz.
OHHH bi güzel pazar günü pisler gibi yatağımızda uyuyoruz öğlene kadar.
Yuppiiii:))
Gitmedim.
Öldüm. ÖZLEDİM SEVİYORUM
ama gitmedim.Bi başkası olsa bu kadar üstelemede giderdi.
Ama ben ayaklarıma söz geçirebilmiştim.
Tebrik ettim defalarca kendimi.
Sonuçmu?
Sabah onu uynadıracağımı düşünen böcük
Yalnız yastığına sarılmış bi vaziyette uyandı.
Baktı bu kız nie gelmedi diye homurdandı.
Aslında pekte umursamak istemedi.
Sonra merakına yenildi.
VE aradı!
İlişkiye bak ya vıcık vıcık iyyy nefret ediyorum artık yaa
Ne ettin benim güzel hisserime böcük
Yemin ediyorum üzerine raid sıkıcam bi gün.
Hiçbşi olmamış gibi aşkım demesi yok mu yalandan.
TÜÜÜ ÖMRÜMÜ YEDİN ÖMRÜMÜ!!
hastaydım dedim.Umursamadım ve zaten o sırada şekerleme yapmaktaydım.
Sersem gibi ne dediğimide hatırlamamaktayım.
Eee işte günlükçüğazım pazar gününden beri
Böcük beyimizi arazi!
Aramıyorum sormuyorum.Aranmıyorum sorulmuyorum.
ben bu işin içinden çıkamıyorum.
Bazen celallenip yepisyeni bi sevgili adayı belirliyorum.
VAZ-GE-Çİ-YO-RUM!!
yapma kuzu işte yapma
bırak şu Böcüğü
Ama yok arızalı sulanmış beynimin içindeki kuzu dinlemioo!
Allah sonumu hayır etsin!
Bu arada yepisyeni bi sevgili konusunda ciddiyim.
yETER BE seviyorum diye bu kadarda vurdum duymaz olunmaz ki
ÇÜSS YANİ ohaa!!

not: benim duygusalak diye yazmak istediğim yazı bu deildi okuyucu başlığa bakıp aldanma! Başka sefere işallah.
duygusal olmadığının farkındayım ama şu halime baksanıza tamamen salakça!!!
Belkide bu başlığı koymamın sebebi bu...öffffff
Ben uyuycam biraz.

2 yorum:

Savaş Çocuğu dedi ki...

:D iyi uykular ama eglenceli br yazı olmuş :)

n!L dedi ki...

acepi cırpınışları benim ki
savaş çoçuğu:)))