29 Ocak 2009 Perşembe

yoksa ben düğmesiz mi geldim dünyaya?


İşte sinirsel bi yazı daha sana blog
al hayrını gör tepe tepe kullan.
Sabah 24 yıldır benden bıkmış usanmış.
Bünyemi dürterek uyandım.Sallana sallana giyindim.
Zor belada olsa mideme bişiler attım.
Yiyecek halim yok ama sigara içmek istiyorum.
o acıdan yani.
Bindim otobüse ağır ağır tıngır mıngır ilerken gözüm gökyüzüne takıldı.
Kuşların sürü halinde bir oyana bir buyuna delirmişcesine uçuşmalarını sanki ilk kez
kuş görmüş gibi izledim.
Ne kadar huzurluydum o an.Ama o an çok sürmedi.Topladım salak bünyemi.
ŞİŞTT hopp virüslü gız bugün bi dünya şin var diyerekten hırpaladım kendimi.
5 dakikaya kalmaz işe varıcaktım.
Vardım hergün aynı terhane(terhane ne be) günaydınnnn biraz geç mi kaldım ne:))
Ummalı bi temizlik harekti.klasiktir hani öff baydı artık masa bugün silmek istemiyorum seni.kaka kal öle
Öfff bi sabahta şu lanet masamı silmesem.
Neyse işler yoğun deli gibi çalışıyoruz.
Ekip arkadaşlarımızla.
Derken ben daalmışım işe güçe kaç zamandır bana takık bir zaat cebimi çaldırmakta.
İstemeye istemeye açıyorum.
Bu pazar buluşuyormuyuz. Höstt daha geçen pazar ektim seni
Uslanmadın mı şapşal gerzek!
Anla işte hoşlanmıyorum senden. Sende kedinin ciğerle oynadığı gibi oynuyorum.
(bu arada belirtmeliyim bu şahıs Böcük efendimiz değil)
Neyse ararım dedim yol verdim gerizekalıya.
(ÇOKKK BEKLERSİN)
Gün boyu emesende cevrimdışıyım.Zaten işler yoğun kimseyle uğraşcak durumda değilim.
Öğle yemeğinden sonra bi cevrim içi olayım dedim abowwwwwwww
hayatımın hatasını etmişim blog.
Bizim böcük bey gelmiş emesene aynen aktarıyorum.
Ki o sıra en sevdiğim müşeterimle katalog çalışmaktayız.
BÖÖCÜK EFENDİMİZ DER Kİ
_Neden hiç yazmıyorsun
_Bu mu sevgi bu mu aşk!!
ÇÜSSSSSSSS ULAN
YAVAŞ GELL
sEN NİYE kaçgündür aramıyorsun bu zavallı kızcağazı!
öldümü kaldımı diye niye merak etmiyosun!
Sonra bi boşluğunu bulup yazdım ben buna
_aşkım müşterim vardı diye
diyorum,
amanın böcük saldırışa geçti.
gardını al kuzu!!
ne aşkımı ya diye
_iyi peki öle olsun
sonra aşkım demezsem
alınma!(bu kısmı içimden dedim)
Sonra çekti gitti net mesene dünyasından bi cıkıom bile demeden.
Ama cidden bugün markete gidip tüm haşelerin sonu getirecek kadar böcek ilacı almayı düşündüm.Sadece düşünmedim alışveriş sepetinin ağzına kadar haşere ilaçı olduğunu gören kasiyerle bile kavga ettim kafamda
hayale bak be!
Millet sevgilisiyle maldiv adalarında tatil düşünür ben
Böcüğü yok etme planları yapıyorum.Üstelik;
Kasiyer kızla kavga ediyorum ne alaka ya
böğğğğğğğğğğ ARIZALIYIM KABUL EDİYORUM.
ARTIK NORMAL OLMAYIDA DİLEMİYORUM.
Haddini bilesin böcük efendi.
RAİD Yemene az kaldı.
Yeter be bende insanım çek çek nereye kadar!
Senin bu zamana kadar bana yaptığın eşşeklikleri millet bilmioo.
Bilseler kafama sıçarlar kesin.
O sinirle kendimi işe verdim.
Bana yapmadığı halt kalmayan adam gelmiş aşkı
sorguluyor kimsin sen!!1
Benim aşkımı sorguluyosun.
Ne biliyorsun benim aşkım hakkında.
Aşkım sana olabilirde.
Aşk bana ait değil mi?
Sanane!! ben sorguluyomuyum seni yaptıklarını
Ama artık yeter biteceksende bit git.
YETER BEE
içime şırınga atıcam seni söküp atıcam.
Git hangi sürtükle olacaksan ol.
Umrum dışında olmanı temenni ediyorum artık.
Bunu cidden istemeye başladım. Bi insanın sabrı bu kadar zorlanmaz.
Yarrabbim bendeki mevlana sabrı öle böle değil!
Neyse işe güçe daldım gene tabi burnumdan soluyorum.
Dumanlar çıkıyo kaynayan beynimden üfürüklüyorum etrafımı.
Görsellerimin arasında gezinirken güzel düğme resimlerine gözüm takılıyo.
AHH BE dedim içimden
24 yıldır bi iliğim ben
bi düğmemi bulamadım şu dünya da kimi
büyük geldi kimi küçük geldi.Yoksa ben düğmesiz mi geldim dünyaya!!
Büyükleri kavuşmadı, küçükleri sıktı canımı yaktı.
o ne be bu cümle ters mi oldu ne
hee küçükleri ilişmedi, büyükleri kavuşmadı.
hoş burda bi mantık aramakta yanlış aslında
ama neyse içimdeki kuzu bunları der gider!!


dip not:fotoğraf iş yerindeki pc de kaldı yarın ekliycem.Ne sevimli düğmelerdi onlar ya:))

3 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Iyy.. Tutunamıyoruz ilişkilerde. Mideme ağrılar giriyor düşündükçe.

n!L dedi ki...

:))) en çokta ne canımı yakıyor biliyormusun cesetizler
hep kendime söz veriyorum
ve hep aynı hataya düşüyorum.
sanırım bu bi kısır döngü

cesetizleri dedi ki...

Olabilir aslında.
Ben de defalarca söz verdim ama değişen bir şey olmuyor.
Kendimi böyle kabul ettim sanırım.