31 Ocak 2009 Cumartesi

bugün ani baskınlar verebilirim sana ey blog


psikokota bağladım lannn
psikopatım tamam mı?
avazım çıktığı kadar bağırmak istiommm!!
hele bi cıksın karşıma avazımı susturan
oyarım!!!
önümde bi dünya iş var blog
ve ben yapmak istemiyorum sallıyorum sallıyorum.
Psikopata bağladı bünye!
yapası yok işte
yokkkk
iş güç demeyin!
ağresifimmmm
yapmıom lannnn yapmıommmm
oysa bikaç saat önce kusmuştum sana.
Alllahım bu içimdeki sıkıntıı
Bugün işyerindeki arkadaşlarla intihardan konuştuk.
İNtihar bi bencillik cesetsziler de öle memiş zaten
Çok mu bencilim ben blog bu düşünceye kapıldığım için.
Dün kü halimden anneciğimide korkuttum.
Odaya kitledim kendimi.
Bağırıyor feryat figan kızım aç diyee.
Ses vermiyorum inadına rahat bırakın beni diye!!
susuyorum .
baktım öle böle diğil anneciğim kapıyı kırcak.
Odamın kilidini sakladı blog bilion mu.
LANET OLSUN
GÖZLERİM DOLDU BEN BİRAZ ZIRLIYCAM BLOG HAZIR İŞYERİND EKİMSECİKLER YOKKEN.
ağlıyım azıcık.
ÖLMEK İSTİYORUM

Hiç yorum yok: