30 Ocak 2009 Cuma

Biri yapsın şu analizi çıldırıcam



Ne şimdi bu?
neeeeeeeee
Allah aşkına neeee
sen 3 ay peşimde dolaş ben seni her defasında
red edeyim.
Kapıdan camdan olmadı bacadan
alttan üstten binbir şirinlik yap.
Sonra bigün zor bela teklifini kabul ettir.
İlk haflara prensesmiş edalarıyla ortalıklarda salın.
ki kendileri salak ben olurum.
Olmadı söz, nişan diye tuttur.(aklımın köşesinde bile yokken)
Sonra yok annene söyle.
Anneme söylerim
Annene ne söyledin? sorusuyla baya bi sarsılırım.
__ee şimdilik konuşuyoruz dedim diye.
1 hafta surat çekerim.
Kendine aşıkkk ett
Sonra ne
ne mi?
ben bu şehirden gidiyorum!!!
Uzaktan yürütemeyiz.
Özür dilerim mi?
Bumu ya.
Ya benim kalbim!
Zor bela içime başlarda ektiğin güven tohumları ki
nası oldu onu bende bilmiyorum.
Ben pek güvenmem genelde.
Şuan ise kesin güvenmiyorum orası ayrı.
zodyaklı kız ne kadarda haklı ERKEKLER HAKKINDAKİ ANALİZİNDE
bencilsin böcük bencil.
Yahu kaçgündür yazıyorum seni.
Karşıma geçip koca koca laflar etmeden düşünecektin onları.
Göndermiyorum seni biyere
gidemezsin.
Burda kalırsa mutlaka sözlenmemiz nişanlanmamız gerekliymiş
çüşşş
Demedim mi ben sana.
Ben bu ilişkiye başlarken bunları düşünerek başlamadım diye.
Demedim mi?
O kadar yüzüne vuruyorum.
HEE diyo yaaa
insafın kurusun!
Yarın akşam görürüsün sen dengesiz herif
nesin sen ya
biri şu adamın analizini yapsın
zira ben seven hassas bir kalbe sahip olduğum için
beceremiyorum bu işi.
BİRiNİN BANA GERÇEKLERİ SÖYLEMESİ LAZIM
yardımlarına muhtacım okuyucu

1 yorum:

Savaş Çocuğu dedi ki...

:( Bu erkek milleti böyle şerefsiz işte :) inanmıyacaksın bunlara adamı yarı yolda bırakırlar. Ama kır kafasını. Vura vura otuttur poposunun üstüne . Ne demekmiş o zoru görünce kaçsın edepsiz :)