31 Ocak 2009 Cumartesi

bezmiş virüs


iyi değilim blogcuğazım
Kaç gündür bıktın valla benden.
Farkındayım. Azıcık idre et aplacığını.
Herşeyden o kadar bıktım ki.
Artık içimi senden başkalarına
dökemiyorum.
Dostlarım çok rahatsız bu durumdan seni kızkanıyorlar haberin olsun:)))
Ağzımdan kerpetenle laf almaya çalışıyolar.
Yok bişeyim diyip geçiştirmekten sıkıldım.
Sormayın.
Üzlüyorum ama anlatamıyorum.
Sanki beni sorgulayacaklar bunu şunu neden yaptın ki neden dedin ki diyecekler diye
konuşmak istemiyorum.
Yağmur yüklü bi bulutum sanki
bundan hep sana gelişlerim blog sen beni sadece dinliyosun.
Sessiz dostum.
Bugün bana şans dile olur mu?
Böcüküm gitmesin bu şehirden gitmesin
İltihaplı kalbim azacak yine bi delilik yapıcak korkuyorum.
tık tık atmakta sol yanımda.
Kelebeklerim can çekişiyor sanki.
Teselli bile edemiyorum.
Çok kırdım ben onları.
Yüzüm yokk
anla beni blog ve bana dua et olur mu?
Bugün hastayım çokk
Halsizim masamda bi dünya iş beynime çakılmakta sanki.
Ben mi yapıcakmışım bunları.
_Patron bugün çalışmasam olmaz mı
_neden?
Psikolojik sorunlarım var motivasyonum yok.
dün bu yüzden işe esmedim zaten bugün
Kaçma şansım yok biliyorum.
Evde olmak istiyorum şuan.
tv karşındaki koltuğa yayılıp kendimi bi battaniyenin altına kamufle etmek ve
ve yanımda bi fincan kahve içmek istiyorum.Kimseler olmadan sessiz sedasız tanrıyla konuşmak istiyorum mesela.
Çok severim ben onla konuşmayı.
çok şey mi istiyorum...

Hiç yorum yok: