15 Ocak 2009 Perşembe

böcüküümmün kollarında ilk rüyam


Nağğber günlükcügazım;
Aslında sana akşam yazıcaktım ama
içimdeki çingen hadi hadi diye düktükledi beni bunca işimin arasında.
Zaten pek öle uzunca yazmaya niyetimde yok.
Hani sana dedim ya böcükle buluşcaz diye.
buluştuk işte hiç ağzın sulanmasın ayrıntı vermeyeceğim!!
Günlükçügazım:))) (surat asma gız)
Dün gece onun kollarında uyumak o kadar güseldiki,
içimdekileri kelimelere dönüştüremiyorum.
Çaresizim affet.(ama anlatıcam sana söz bak)
Sadece şunu anlatmak istiyorum sana
Böcükümün kollarında uyurken rüyamda çok güsel, şirin kuşlar gördüm
hepsi avçumun içine konuyorlardı.Bu rüyanın bana neler fısıldadığını keşke çözebilseydim.
Bu aşk nasıl sonlanır bilmiyorum inan.
Hayatta gördüğüm en güsel(güzel derler genelde) rüyaydı.
seviyorum ben bu böcüğü
senide...
günlüklerin biriciği...

1 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Oy oy oy.. :)
ne mutlu valla. Allah nazarlardan saklasın :)