24 Aralık 2008 Çarşamba

zıppırdak bi aşktı işte nie soruonuz?


hEYOOO
ben geldim
Aman da lütfettim
Naber günlüküm
Evet aslında bugün biraz kafam karışık.
Terk edilmemnin 17. günü şerefi olsa gerek.
Msn' de ne oldu senin sevgili diyenlere inat mutsuz kişisel iletiler yazmıyorum.
Yıkılmadım ayaktayım, misali zavallı bi ucube olmadığımı kanıtlamaya çalışıyorum sözde.
Nafile susumuyor ki lanet içim.
Sus be sus beee
Bi sus ya ben niye senle yaşamak zorundayım.
Sabah sıcacık yataığımdan,işe gitmek için kalktığımda neden o lanet sesinle güne başlamak zorundayım.
Seni bana kim gönderdi.
Ya bi çık hayatımdan.
İnatla duygusal şarkılar dinlemiyorum hala.
AĞLAMIYCAM İŞTE AĞLAMIYCAM(galiba eve gidince ağlıcam)
inat bu olsa gerek
Bide şu lanet merakıma bi çare bulsam tam süper olcek.
ee işte günlüküm
Hayat bu araalr böle geçiyor.
Sızlanacak yerde sırıtarak.
Amma güçlüymüşüm ben hee
(aslında yanılıyorda olabilitrim)
Her gün ne oldu o sevgili diyenlere sinirim bozuluyo.
Sormayın be sormayın bilmiyorum.
Bide işyerimde, burnun önündekini görmeyenlere gıcık oluyorum.
Yahu burnunun önüne baksana herif
blog yazıoz burda.
Bide en sinir olduğum şey;
Atölyede çalşışan elemanlarımızın şuan büroda olmayan göremediği,arkadaşımızı sorma biçimleri,
X ABLA BURDAMI?
yok kardeşim yokkk
Göremiyorsan yok diyorum artık ne diyem ya
ala ala yok işte.
ZATEN 3 KİŞİ BİT KADAR YERDE ÇALIŞIOZ GÖRÜON Kİ YOKK
ee ne halt etmeye soruon.
Cıldırtmayın beni yahu
Bu konu yine saptı galiba yaa
Çalışırken yazmaya çalışırsan böle olur işte haktır bana.
Yahu ben ne zaman derdimi anlatabilecek yaşıma geleceğim.
24 yaşında eşşek kadar kız olmanın, getirdiği olgunluğa ne zman ulaşacağım acep.
erkek kardeşimin bile akranları eflenmişken.
Ben derdimi anlatıp nasıl bir idael koca bulacağım.
Hayda buraya nerden geldim.
İyice B...K 'nu çıkartttığımı düşündüğüm yazıma son veriyorum.
başlığı değiştirsem mi acaba
yok kalsın
Başka zamana işalah.. yazıcam kendime söz veriom
Hadi görüşük günlüküm

Hiç yorum yok: