30 Aralık 2008 Salı

ne?


ne? ne? ne?
ne ne be.. ala ala bi bırakın nefes alamıyorum
Bişi olduğu yok işte
parantez içine lütfen dikkat!!!
(sevgilim terk etti üstelik çok aşığım ,ay sonu param bitti ama bi sevgilim olmadığı için hediye telaşım yok bu anlamda şanslıyım, yılbaşı geldi ve hala bi planım yok 'hoş olsa da umrumda değil zaten, canım kuzimi çok özledim kulaklarını gözüme yapıştırması yokmu işte en çokta onu özledim pis şahikam benim, çekip gitmek istiyorum uzaklara''neresi bilinmez bi muamma'', kredi kartımın canını okumak istiyorum, aralıksız sigara içmek istiyorum, beni mutsuz eden hiçkimseyi görmek istemiyorum,pazar günleri eve gelen misafir istemiyorum hele bu annemin arkadaşlarıysa neden mi kalkmak bilmiyorlar pis dedikoducu cadolozun tekiler,
çok ısrar eden arkadaş gurubumu boğmak istiyorum, geçen avm de gördüğüm o beyaz montu almak istiyorum, evde tek başına koskoca bi gün geçirmek istiyorum,
bana sürekli evde kaldın sözünün söylenmesini istemiyorum ''özellikle de bu konuda örnekli acıklama yapanları kıtır kıtır kesmek istiyorum'' ,
Cep telefonu kullanmak istemiyorum ''zaten uzun zamandır çalar saat niyetine kullanıyorum olmasada olur annem dürtüyor zaten sabahları'',msn kullanmak istiyorum,üzerimdeki bu nörtür durum hep kalsın istiyorum yeni karardan gözüm tırsıyo çünkü, cevremde bana daha az soru soran insanlar istiyorum istiyorum is-ti-yo-rum...
son madde daha da saymak istemiyorum...


Bilmiyorum işte sormayın!!!
bilsemde bilmiyorum be oh bee
bu kadar acıklamadan sonra
hala ne ne diye soracakmışınız?
bence bir kez daha düşünün!!!
çünkü şuan katilinle konuşuyorsun.
Bugünlerde duyduğum ve bana sorulmasından, dolayı artık kendime potonsiyel katil gözüyle baktığım bi kelimedir bu ne ne?
neeeeeeeeeeeeee?
ne ya
düşünüyorum sevgili günlüğüm, düşünüyorum
neden düşünmediğimi
neden hala hüngür hüngür
bağıra çağıra ağlayamadığımı,
gözyaşlarımı çalanı,
acı çekerken neden şebeklik yaptığımı
zehrimi neden hala masum birine akıtamadığımı,
bakma öle kötü kötü
Cidden düşünmedimde değil
Ama vicdan muhasebemin bugünlerde stop ayarı iyi
Kime el atayım
Milet cannında bezmiş
Canından bezmiş ama hala benle uğraşıyolar.
Bende mi uğraşayım.
Bende mi al aşağı edeyim.
AHHH be gözünü sevdiğimin insafı insafın kurusun emii...
İşte böle günlüküm yılbaşına iki gün kala son pöhkürüşlerim bunlar
Ama ne? ne? niçin? neden? niye? leri 2009 almasınlar
olur mu?
cevap vermek istmediğim soruları bana sormasınlar olurmu?
2009 ilet lütfen
cici bak kendine

Hiç yorum yok: